Long time, no see

Nu var det ett tag sen jag skrev något. 

Mycket har hänt under tiden det har varit tyst. 

Jobbet har varit en stor del av mitt liv, speciellt efter mitt avslutade förhållande förra året i April. Det kändes såklart konstigt och en rätt så stor omställning var det men det var aldrig sura miner och så, och vi är fortfarande bra kompisar. 

Iaf, jobbet tuffade på, hade stort ansvar att se till så att köket gick framåt. La ner många timmar av svett och blod. 

Mamma flyttade hem från Nigeria förra hösten och då flyttade jag in hos en gammal kollega vilket resulterade i en ungkarlslya med pizza och tv-spel. 

Men sen, den 16de Mars, då snärjdes jag av en underbar kvinna. Visserligen hade vi känt varandra i fyra månader innan men det gick långsamt, troligtvis pga av mig… ^^

Nu har vi varit tillsammans i snart tre månader och hon betyder verkligen så mycket för mig. 

❤ B ❤

Lämna en kommentar